Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

Åh vad jag är dålig på att blogga nuförtiden. Men jag lever så otroligt mycket, när jag inte jobbar så umgås jag med de finaste människorna som finns. Och ingenting kan göra mig mer lycklig. Igår var vi hem till Slicken och kollade läget, sen tog jag en 800-kronors-taxi hem till Ockelbo all by myself. Idag gick jag hem från jobbet tidigare för jag har känt mig hängig och gör det fortfarande. Hoppas det släpper snart för jag orkar inte må dåligt! Ah var väl typ bara de jag ville berätta.

Kommentarer
Postat av: e

VARFÖR tog du en taxi för 800?! du skulle ha sovit hos mig!

2011-09-04 @ 17:59:08
URL: http://www.nojesmix.com/elinpersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback