The beating of our hearts

Fredags - jobbade och sen drog vi till Norrsundet.

Lördags - Handlade det sista till kvällens party, fixade oss och sen kom gästerna hem till Ellen. Käkade hur god mat som helst och hade femkamp. Äta kex och vissla, ölhävning, kroppskort, frågesport och beerpong! Grymt lyckad och fruktansvärt roligt. Tog bussen in till stan, sjöng för kropp och själ det högsta och de mest osmickrande vi kunde sen vart de krogen. Somnade gott hos Mathilda.



Söndags - umgicks med Mathilda hela dagen, åkte hem och gjorde ingenting.

Måndags - Firade Mathilda som fyllde 19, förkrök på Mingel & Bar, fest på Helt Enkelt och efterfest på Interpool. Drog hem till Mathilda och sov.



Igår - Fikade på stan med Linnea, Ellen, Josse, Ludvig och Josefine. Sen gick jag med Josefine på stan och så följde hon med mig hem. Lagade asgod mat och sen kollade vi på tv.

Idag - Gick upp i skaplig tid sen kom farmor och hämtade oss, drog till Köpis och shoppade en massa. Tre tröjor, ett par byxor, två nagellack, två kuddar, örngott och påslakan. Nu ska jag äta lite Kesella sen kommer farmor och hämtar mig igen så ska vi åka iväg på hockeymatch i Ljusne. Kul!

Imorgon är det möte på Arbetsförmedlingen, mindre kul. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback