I don't want another pretty face, I want you and your soul

Åh fy fan vad bra det här kommer bli. Jag och Mathilda ska börja med LCHF och så var vi iväg till gymmet idag och köttade. Är så oerhört glad över att jag äntligen har en liten gnutta minismula med motivation. Behövde verkligen det här! När jag kom hem från gymmet idag stekte jag rödlök, hade i en matsked creme fraiche och i med tomat, serverat med gröna oliver - om ni inte har provat det gott folk så gör det för sjuttsingen, ett hallelujah moment!!

Nu: Dusch och sen sovtime, jobb 7-14 imorgon.

Kommentarer
Postat av: felicia

du ska ha all cred för att du kämpar Amanda!!! grymt.



förlåt förresten, jag tränar varje dag för att mörda färre människor. tror jag går gramåt iallafa..

puss

2011-09-13 @ 22:31:53
URL: http://barafree.blogg.se/
Postat av: Sus

Jag stöttar dig du vet =)

2011-09-13 @ 22:34:17
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Mormis

Heja heja Amanda, självklart fixar du detta. Puss o kram

2011-09-14 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback