Det är svårt att säga nej, när det är dig jag vill ha

Jag har fortfarande inte mycket att berätta eftersom det enda jag gör är att jobba. Men imorse var jag iallafall iväg och kollade på när Nora spelade fotbollsmatch, vinst med 5-1, awesome. Sen åkte jag iväg och jobbade och så har resten av kvällen bestått av att spela kort med pappa och Vickis, hur mysigt som helst (trots att jag saknar Slicken och mina fina vänner!!). Imorgon ska vi rensa huset på massa skräp, längtar inte. Godnatt!

Idag på jobbet:

(skitnöjd över min kock-skjorta)



Skitkul va? En vacker jag ska jag visa er runt på mitt jobb. Kanske visa vart jag sitter och maler köttfärs eller vart jag skivar upp Gårdsskinkan och Rostbiffen någonstans? Oooh de måste jag nästan göra!! Tack och godnatt var det ja..

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men Amanda har du garnerat dom där tårtorna ? då är du proffs <3<3<3

2011-09-11 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback