Förlåt, nu slutar jag

Jag kommer aldrig att glömma dig
Hur du drog dina fingrar igenom mitt hår, lekte med dina
fingertoppar mot mina, lurade världen och vann mitt hjärta.

Dina läppar mot mina kändes som en explosion, jag sprängdes av
lycka i miljoner bitar. Tusen gånger om.
Jag gav hela mig själv till dig och du gav hela dig.
Vi var vackra tillsammans du och jag, oförstörda och älskande. 

Du fick mitt blod att rusa genom mina ådror, hjärtat att pulsera dubbelt så fort
och mina hjärtslag att slå i samma takt som i dina.

Jag gjorde ett misstag och jag ångrar det än.
Jag skulle göra allt för att få ligga där i din famn,
bli smekt på kinden, kysst i pannan.
Le sådär löjligt åt dina sms.
Men det är försent nu. Försent för att älska dig.

Förlåt, nu slutar jag.



"Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig, även om det är försent att älska dig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback