Hjärta hjärta

Fin utgång på Slicken i fredags. Jag och Linnea hade förfest på en stentrappa med vin och musik, hejade på alla som gick förbi och önskade dom en trevlig kväll, hur snälla är vi inte liksom? Haha. Köpte kebab utanför Goya, tappade bort Mathilda, skulle käka kebaben men då dök några polare upp, följde med dom hem så blev jag nerbäddad i soffan, sjukt gulligt! Vaknade på lördagen med hungerkänsla - hade inte ätit en enda tugga av den där kebaben vi köpte, nödvändigt.

Drog hem till Josse i Valbo och powernapade sen åkte jag hem till min fina Josefine och tittade på massa roliga klipp på youtube. Åkte till Valbo igen och hämtade hennes kompis och skjutsade henne till Stigslund, köpte med oss glass hem och myste hela kvällen. Hon är så sjukt fantastisk den där Josefine alltså.

Tog tåget hem vid 12 och nu ska jag lägga mig i sängen och ruttna lite. Peace out ´

Btw, kolla på den här killen. Liten gobit från Gävle. Lite kär ja. Ahra.


Kommentarer
Postat av: Sus

OJ! Vilken röst!

2011-10-02 @ 19:31:02
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback