Snälla, ge mig två sekunder innan du ger upp

I torsdags var jag ut på Interpool, O'learys och slutligen slick med trevliga människor. En vänlig själ betalade taxiresa åt mig mitt i natten också så jag slapp gå till hemlingby, mycket generöst. Sov i två timmar sen var det dags för praktik. Umgicks med en annan vänlig själ efter praktiken. Godis och Cola ute i solen, deeptalk och slutligen hemgång för min del.

I fredagskväll blev det en timmes impulsresa till Bollnäs med Linnea, käkade nattkäk på Max och hängde på statoil innan det blev dags för någon timmes skavfötters-sömn. Följde med Linnea till tatueringsstudion igår och på kvällen hamnade vi i Norrsundet hos Ellen, drack och käkade gott och hade det hur mysigt som helst. Taxiresa till Ockelbo och tacos stod för efterfesten.

Idag hamnade vi på OK i över en timme med korvätning och coladrickning, sen köpte vi med oss chips hem och somnade skedandes i min säng. Nu: ta igen missade Big Brother-avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback