Okej älskling, det är dags att vi ska vinna allt

Har precis kommit hem från några mysiga dagar nere i Stockholm med Josefine. I tisdags åkte vi ner på stan och käkade och drack gott i gamla stan, sen åkte vi hem och myste framför en film. Igår blev det shopping i 6½ timme, helt galet skönt väder ute! Jag fick iallafall med mig en tröja, en kofta, en ring och en foundation hem. Idag (som btw är Josefines 19-årsdag!!!!!!! ♥) åkte vi hem och nu sitter jag nere i källaren och är hungrig, hade ju kunnat varit roligare än såhär om man säger så. Nu ska jag kolla på Big Brother :) puss!



Jag ska aldrig bli modebloggare. Men det här är iallafall min bästa kofta som jag köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback