Oh my god, it's a wonderful surprise. I'm in love and I can't get enough

Igår fick jag ett fint sms av Josefine som ville att jag skulle komma in till stan, så jag hoppade in i duschen och fixade iordning mig sen tog jag bussen till Sandviken och slutligen Gävle (skrev först Jävle, eh?). Vi tog en fika tillsammans med Ludvig sen gick jag hem till Michelle. Sen knallade hon och jag ner till Helt Enkelt och hade en mysig date, världens underbaraste tjej det. Sen följde Josefine med mig hem så hade hon köpt med sig chips och choklad som vi myste med till en film, mysig sådär hon ♥ Nu sitter jag i skolan och pluggar lite + väntar på Michelle, så ska vi gå och träna lite sen, mys mys mys.



Såhär fin är jag idag :)

Kommentarer
Postat av: Nicklaskristina

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-09-30 @ 11:28:21
URL: http://nicklaskristina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback