Men jag vill dö om jag en stund skall stängas från din purpurmun

Lördagen blev grym. Förfestade lite här hemma med Linnea, sen drog vi till Markus och förfestade ännu mer där, sen drog vi alla till Silverbocken i Lingbo och där var det hur nice som helst. Stället stängde klockan 2 men då fick vi stanna kvar ett tag, så fixade dom en kebabtallrik åt mig och Linnea som vi glufsade i oss i taxin till Bergby, ja ni hörde rätt - Bergby. Var någon slags efterfest där, eller vi gjorde det till en efterfest, sen somnade vi så gott. Fick skjuts hem igår och jag somnade som en stock.

Idag var det en chilldag i skolan och nu på kvällen blev det en skön promenad runt Böle med min fina Linnea. Imorgon ska vi kolla på "Allt för min syster" i skolan, kommer väl sitta och böla som vanligt, sen blir det fika med Linnea och efter det plugg med P. Kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback