If I said I want your body now, would you hold it against me?

Gick till hälsocentralen, hon klämde lite på min tå och så fick jag en tid hos en annan doktor. Så farmor skjutsade dit mig och hos Boström blevdet operation! Min första operation och den gjorde fanimej ont! Jag fick bedövning, men den funkade inte, så fick jag ännu mer, men det funkade inte heller så jag fick ännu en spruta men inte heller det fungerade på min stackars tå. Så han fick ta sprutor runt hela tån och sedan ännu ett varv eftersom att inte heller det funkade. Det är 1/100 som behöver så här mycket bedövning på en sådan operation. SJUKT :) men nu är nageltrånget borta och det hurrar jag för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback