Anders, Göran, Ove och dynamitbrudarna

Mattias var kanske hur go som helst idag som gav mig ett usb med småstadslivsfilmerna på, tack!! Michelle kom och hälsade på i skolan idag också, hur mysig som helst den bruden. Efter skolan tog jag bussen till Ockelbo, Linnea mötte upp mig på station så gick vi och köpte hårfärg. Drog hem till mig och färgade mitt hår, blev sådär.. Får dränka det i silverschampo så blir det bra! Åkte iväg på kalas eftersom min fina kusin Niklas fyller år idag, blev massa gotta där och så halvsomnade jag i soffan. Drog hem, slängde i lite överbliven färg i håret och nu sitter jag här nyduschad och taggad inför morgondagen då jag och brudarna ska röja i Norrsundet, kommer kanske bli hur bra som helst. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback