Studenten 2011

Jag ska förklara min studentvecka väldigt kort för er.

Måndag: Brännboll i Boulongern, ölspel och deeptalk hos Ida, Old Saints.

Tisdag: Vattenkrig på Rådhustorget som varade i en kvart innan vattnet i fontänerna tog slut. De blev Söderhielmska och Interpool på kvällningen.

Onsdag: Fika med lärarna i skolan, mys i Boulogern, förfest sen Söderhielmska.

Torsdag: Vilodag.

Fredag: Dagen D. Uppstigning alldeles för tidigt, gjorde mig iordning för Champagnefrukost i Boulongern. Åkte cab till fotografering, mingel på Barn- och Fritid, trök i Aulan, studentlunch, betygsutdelning, sen var det dags för utsparken! Har nog aldrig haft så mycket adrenalin i kroppen som jag hade just i den stunden. Letade på min familj och vänner, fick så sjukt fina blommor och gosedjur - tack tack tack ♥ Åkte hem till moster, fikade med släkten, sov en stund, flakåkning, tacos, mygg, alkohol, mer flakåkning och slutligen Slick.



Lördag: Blev upphämtad hemma av mormor, Lennart, Maria och Isabelle. Jag trodde att de svängde av fel när de åkte mot station, men icke. För där stod en bil med släpvagn där det stod bänkar o bord på. Jag, Ida och Johan fick åka där bakpå igenom byn för att slutligen tas emot av släkten inne på Parken. Vilken känsla! Mingel, mat och fest hela natten. Kom hem 04.30, skönt!



Idag: Chips, film och duntäcke. Helt okej faktiskt.

Kommentarer
Postat av: erkoperko

shiiiit amanda din fina snygglo-unge!! första bilden alltså, galet

2011-06-13 @ 02:46:29
Postat av: Sus

Det känns som om jag också tagit studenten. trött... =)



Tack för en fin helg <3

2011-06-13 @ 06:45:17
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback