Vårt eget paradis

Jag låg vaken till klockan 5 imorse. Jag kunde verkligen inte sova, jag vred och vände på mig, kollade på tv, spelade tetris, chattade, tänkte på massa onödiga saker. Ingenting fungerade, jag blev aldrig trött. Jag fick mig tillslut 1 timmes sömn men det straffar sig nu. Jag är rätt död..
Efter skolan gick jag ner på stan med Petra så bytte jag mina kängor som var trasiga mot ett par hela och som var en storlek större. Sen åkte vi ner på Bokia och köpte en kalender, som jag flitigt kommer fylla i nu de sista 59 skoldagarna!!


Kommentarer
Postat av: Sus

Bra att du fick byta =)

Och fina katten.. :`0(

2011-01-11 @ 06:19:14
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback