Det är hit man kommer när man kommer hem

- jag älskar att vrida upp värmen mer och mer när jag duschar. blir nästan lite rädd att jag inte har någon reaktionsförmåga i kroppen när jag ser att vattnet är på högsta värme.

- jag har alltid tyckt om att lukta på bensin och avgaser, speciellt från skotrar. det kanske kan ha att göra med att mamma luktade på bensin när hon var gravid med mig..?

- när jag kollar på film och skådespelarna i filmen gör en grimasch så kommer jag på mig själv att jag sitter och gör exakt samma ansiktsuttryck som dom gör.

- en gång satt jag inne på mitt rum bredvid mitt fönster och helt plötsligt fick jag för mig att det stod någon utanför som tänkte skjuta mig. så jag duckade i panik! sen förstod jag att det var inbillning..

- om jag sitter och chattar på msn så kan jag ibland säga vad jag skriver högt, frida har fått sig många goda skratt på grund av det.

- jag trodde att jag skulle komma på sjukt mycket grejer att skriva men det här är det enda ni får. typiskt.

Kommentarer
Postat av: Sus

Haha, gud, nu låter det som att jag sniffade bensin ju!

2011-01-11 @ 06:18:34
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Hannah

Jag gör oxå sådär i duschen, vilket gör att jag aldrig vill sluta duscha, för då blir det ju kallt =)

och bensin luktar ju gott, i lagom mängd.. =)

2011-01-12 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback