Om du tvivlar för en stund, så finns jag alltid här

Fredag: Var i skolan sen följde jag med Elina ner på stan och tog en fika. Gick med henne till Vasa och var där med henne ett tag. Träffade på min fina Michelle. När vi kom hem till mig bakade vi negerbollar och garnerade smörgåstårta. Gästerna kom och jag fick fina presenter. Åkte till Elina i Lingbo och hade taco-/vinkväll sen tog vi taxi till Ockelbo och festade lite till. Tog en taxi hem och fortsatte festen hemma. Somnade med Elina vid min sida.

Lördag: Vaknade av att Elina pratade i telefon, myste lite i sängen, jag hade ont så jag ringde sjukvårdsupplysningen, fick tid på Sandvikens sjukhus 17.20. Åkte dit och tog lite prover, fick penicillin mot urinvägsinfektion och sen käkade vi på American pizza place. Sedan åkte vi vidare mot Läkerol arena och kollade på Idol-turnén. Träffade även min fina Michelle där. Åkte hem och somnade som en stock.

Idag: Vaknade för någon timme sen, legat i sängen och kollat på tv och nyss gjorde jag en omelett som jag tryckte i mig. Idag blir det nog en slappdag om inte någonting annat dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback