När du träffat botten, kom ihåg mig då.

Jag har kommit fram till att jag har nog världens tråkigaste liv. Nu ska ni få höra.
Jag bor i Ockelbo, tågen går typ 3 gånger om dagen in till stan och jag har 2,6 km till station. Jag har världens sämsta kondition och orkar aldrig träna, fast jag tycker att det är sjukt roligt. Jag har universums vackraste vänner men ger alldeles för lite av mig själv till dom. Jag tar aldrig tag i saker för att sedan få det genomfört. Jag väger alldeles för mycket och är inte ett dugg nöjd med mig själv. Jag har haft den/det sämsta självkänslan/självförtroendet man kan ha men det blir bättre och bättre för var dag som går. Jag hatar skolan mest av allt just nu och jag vill bara flytta och börja ett nytt liv.

Så om någon vänlig själ skulle kunna muntra upp mig lite nu i min depp-period skulle jag bli hjärtligt glad. Shit alltså, ibland tänker jag alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Du är den finaste tjejen som jag någonsin sett i hela mitt liv.

2011-01-04 @ 02:38:44
Postat av: Hannah

Du är bra på att skriva blogg, du skriver intressant och fångar läsaren, det är en av dina bra sidor, sen var det så länge sedan jag såg dig sist så jag vet inte hur du är nu, men jag kan tänka mig att du är en riktigt bra person fortfarande. När du var liten var du så söt och snäll och nu är du ju fortfarande söt, men även vacker! Tänk på vad länge du gått i skolan och hur duktig du är som klarar den hela vägen, för nu är det inte långt kvar! Hejja Amanda!!!!

2011-01-05 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback