Jag färgar staden röd för dig

Jag åkte till centralen och mötte upp Frida. Blev sugen på en korv i min väntan så jag gick till pressbyrån och fick en konstig konversation med killen i kassan på köpet:

Jag: Tjena. Jag vill ha en koookt korv mä bröh.
Killen: En koooookt??? Hahahahaha
Jag: Ja.. En koookt..
Killen: Hahahahaha
Jag: Men jag kommer norrifrån, kooookt..
Killen: Hahaha jag "hör däää!"
Jag: Haha men vad heter det då?
Killen: Eh ja... Kokkkt typ..
...
Killen: Kooookt var det va? ;););););)
Jag: Ehe.. Ja precis..

Tror ni jag skämdes lite eller? Haha klart dagens bästa. Sen åkte vi hem och gick till en grekisk restaurang och handlade med oss mat hem. Så nu har vi suttit hemma och myst. Tänkte fortsätta med det ett tag till :)

Kommentarer
Postat av: Fotoemilia

Haha, sånt piggar alltid upp vardagen lite :D

2011-01-09 @ 00:26:01
URL: http://fotoemilia.blogg.se/
Postat av: Sanderolea

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-06-19 @ 09:15:27
URL: http://sanderolea.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback