I'll keep on waiting, waiting, for the world to change

Idag har jag bakat lite till mitt och pappas gemensamma firande vi ska ha nästa fredag. Han fyller nämligen 41 på måndag och jag 18 nästa fredag. Så det är lika bra att slå ihop och fira tillsammans. Bakade iallafall brownies med chokladbitar i och snickers. Hur gott som helst! Nu ikväll satt jag och frixade och trixade med Elinas blogg, blev lite sugen på att ändra min med så jag gjorde någon pytteändring med bakgrunden och headern.

Nu ska jag sova och sen är det bara att gå upp och åka iväg till skolan. Ska kramas med Elina på bussen, saknar henne. Godnatt.

Ps. Över 230 st har läst min blogg idag, spännande.



Dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback