För 1 minut sen var du min

Dagens humör: 100% uttråkad
Dagens mående: Förkyld som ett as
Dagens borde: Gå upp med en tallrik och städa undan på rummet
Dagens frisyr: Självlockigt-morgonruffs-frilla
Dagens smink: Gårdagens mascara
Dagens klädsel: Världens skönaste mjukisbyxor och en asgrym tröja jag köpte på rean
Dagens planer: Krya på mig
Dagens materiella vill ha: IPHONE 4, JAG VILL HA DIG, KOM TILL MIG.
Dagens fundering: Hur mycket jag ska ge av mig själv för att få någonting tillbaka
Dagens beroende: Min dator, tv:n och Elvis.
Dagens tråkigaste: Mensvärken
Dagens längtan: Min 18-årsdag står högt upp på den listan.
Dagens superlängtan: Studenten 10 juni.
Dagens tidning: Clas Ohlsson
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Dom tomma stegen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback