Det är lätt att tänka bakåt

Jag kommer från: Pappa -> mamma -> Gävle BB -> Lingbo -> Ockelbo.
Vad heter du: Maria Amanda Elisabeth Astner
När fyller du år: 21 januari
Tycker du om någon just nu? Jag tycker om mina vänner. Har ingen i kärleksväg att tycka om.
Jag samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Hårda mörkgröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Elina. Annars smsar jag Mattias eller Michelle
Gillar du golf? Helt okej. På Wii är det asgrymt.
Vilken tid gick du upp idag? Kommer inte ihåg. 12 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej jag sov på bäddsoffa hos mamma
Har du sovit ensam inatt?  Nej min lillasyster låg bredvid och snarka
Vem sov du sisst med? Läs föregående svar
Har du strumpor på dig nu? Svarta om ni ville veta
Hur svarar du i telefon? Hallå? / Ah?
Vad ska du göra ikväll? Kolla på tv och vägra sova! (det blir skola snabbare om jag sover)
Solar du ofta? B-) jämt.
Är du bra på att laga mat? Jag är kungen.
Gillar du att dansa? JA. Ska nog göra det snart.
Hur vig är du? Alltså.. Nej. Men ska fan töja och böja så jag blir det!
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's "half baked"
Tror du på ett liv efter döden? Ja det gör  jag absolut. Det är omöjligt att livet bara kan ta slut
Bor dina föräldrar tillsammans? Nopppppp
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Jag har blåa ögon!!!!!!!!!!!!
Vilka hårfärger har du haft? jättemörkbrunt, brunt, ljusbrunt, rött, orange, blond, ljusrött (världens snyggaste färg var det!!!) och grönt.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Det händer någon gång ibland
Äru beroende av något? Mina vänner
Senaste låt du hörde?  För dig - Lars Winnerbäck
Brukar du bädda sängen? Inte överdrivet ofta
Har du kysst någon den sista veckan? Nej
Vem kramade du senast? Mamma
Var du glad igår? Jag mår alltid bra när jag är på musikaler.
Sminkar du dig? Ja
Känner du dig värdelös? Inte i skrivande stund!



Världens snyggaste hårfärg enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Norman Ockelbo

Bästa bloggen Amanda! :) roligt med bdb listor :)

2011-01-12 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback