Dag 2: Nio saker om mig själv

1. Jag tar studenten den 10 juni, trots att jag är 93a.
2. Jag älskar barn, men skulle nog aldrig kunna jobba med dom.
3. Jag klarar inte av folk som smaskar, får seriöst panik. Stäng munnen för fan!
4. Jag sitter alldeles för mycket vid datorn.
5. Jag pluggar aldrig, utan jag hoppas alltid på det bästa när jag skrivit ett prov. (konstigt nog går det alltid bra)
6. Jag älskar att sjunga och dansa, dock är jag väldigt dålig på det där med dansen..
7. Jag har aldrig varit kär, men jag hoppas att någon dyker upp snart.
8. Jag uppskattar min vänskap med mina fina tjejer så mycket att jag får ont i hjärtat.
9. Jag är väldigt dålig på att komma ihåg saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback