Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör

Utan inbördes ordning.

1. Besöka Hollywood - hur tufft skulle det inte att få bo där i något år, känna doften av kändisarna och få en liten glimt av den röda mattan? Och framförallt se Hollywoodskylten!



2. Jobba inom showbiz - musikalartist? skådespelerska? Nånting som har med att framträda och uppträda vill jag göra. Trots att det ligger hård träning bakom det så är den en sak jag måste göra i mitt liv.

3. Skaffa familj - villa, volvo, vovve. Nej, absolut inte så. Göteborg, spårvagn, barn, man och någon form av djur, kanske låter gott?

4. Öppna ett café - jag tycker att det verkar vara sjukt mysigt att ha ett eget café. Det har jag velat göra så länge jag kan minnas.

5. Jobba utomlands - kanske som bartender eller varför inte reseledare? Två grejer jag klurar kring mycket just nu.



6. Resa - jag skulle vilja resa till så många länder som möjligt. Upptäcka nya miljöer, få kunskap om andra länder och dess religion.

7. Göra någonting viktigt - inte för mig, utan för andra. Jag vill kunna hjälpa andra på något sätt, stötta och ge tröst. Jag vet inte vad, men jag måste göra någonting.

8. Lära mig surfa - det har ju varit sjukt coolt om jag lärde mig surfa och sedan bosätta mig i Australien!

9. Leva - jag vill leva livet fullt ut, göra saker jag får och inte får. Jag vill testa mig själv, utföra saker jag aldrig trodde var möjligt för mig. Jag vill spåra, vara galen och strunta i alla jävla regler som håller oss tillbaka.

10. Ta upp kontakter som jag tappat - för det kommer antagligen att hända på vägen mot ålderdom.

Kommentarer
Postat av: Söndagskompis

Öppna café i Alingsås:)

2011-01-18 @ 07:53:38
Postat av: Heléne

reseledare, bartender, de ville/vill jag bli!

nu blev det bara ett av dem o det, "the light version", men satsa! bartender är jätteroligt!

o man kan göra det en kort tid, vilket är ännu bättre!

2011-01-21 @ 18:52:31
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Postat av: Malin - En musikblogg

Flera saker av det du skrivit vill jag också göra innan jag dör :)

2011-02-08 @ 16:23:34
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Johanna

Reseledare borde du prova ! :D

Det ska jag nu i sommar, super spännande.



2011-02-18 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback