Vem ska du spela när du har lagt alla kort?


Mysig dag. Tog bussen in halv åtta fast vi började halv elva för jag skulle följa med Petra till polisen, dock hade hon inte kollar upp när de öppnade (klockan 10 fick vi reda på när vi var i gävle) så vi satte oss i skolan och pluggade lite istället. Lunchade med min fina Elina på Waynes sen gjorde jag klart min webbdesign så nu är jag fri från individuella valet! Åkte hem och käkade mat med pappa och nu ska jag leta på någon som vill komma och kramas med mig. Vill väl inte vara själv på självaste Valentindagen! Puss och kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Sus

Ingen träning?

2011-02-15 @ 21:04:54
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback