Vad ska det bli av mig?

Idag är det 100 dagar kvar till studenten, 100 dagar! Hur jävla lite är inte det egentligen? Det är så jävla sjukt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Om en månad drar vi på studentkryssning. Om tre månader är det bal. Plus att vi ska ut på praktik vecka 14. Finns liksom ingenting att inte längta till!
Det sämsta med den här dagen är att jag missar 100-dagarsfesten som är på Maxim ikväll. Rebecca och Fiona ska dit och spela och 700 studenter ska skaka rumpa och festa loss. Men jag känner att jag ska vila ut den här veckan. På måndag ska jag träna, varesig min kropp vill eller inte. För jag ska fanimej vara smal till sommaren!

Kommentarer
Postat av: artanart.blogg.se

Okej, det blev en ute kväll för mig.

Same same ikväll eller?



Kram!

2011-02-12 @ 16:20:35
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback