Om en minut om en sekund

Jag har inte haft tid till att blogga i helgen. Efter skolan i fredags åkte jag hem till min moster i Sätra, hämtade min kusin på skolan och sen åkte vi och kollade när hon skulle dansa. Sen efter det så hämtade min fina mormor upp mig så åkte vi hem till henne och myste hela kvällen. Igår begav vi oss till Stockholm, fick lunch hos mamma sen fixade vi oss iordning och åkte ner på stan och käkade indisk mat. Efter middagen gick vi till Göta lejon för att kolla på Romeo och Julia - underbar musikal! Göran hämtade upp oss och vi somnade så gott när vi kom hem. 

Idag gjorde vi oss redo för hemfärd. Stannade till i Uppsala hos Birgitt och Gustav, fick mat och fika hos dom. Sen sa vi hejdå och åkte till Gävle och hem till Stina och Pär som nyss har flyttat. Så det blev lite fika hos dom med. Efter det skjutsade mormor och Lennart hem oss och nu inväntar jag en repris på melodifestivalen. 

Imorgon är det världens sämsta skola som gäller sen stenhårt träningspass på friskis & svettis!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback