Jag har gått för långt, kan inte sluta gå

Adams-Ray var grymt! Det bästa var strömavbrottet som gjorde att de fick freestyla och damn vad kungligt det var! Dock var det inte så mycket folk så det blev inte riktigt så mycket drag där inne. Hade planer att gå ut efteråt men vi var alldeles för trötta, så det blev Harry Potter och B&J hos Ludde istället. Åkte hem 10 imorse och när jag kom till Ockelbo så gick jag och solade, hur skönt som helst. Tog en promenad hem och hemma blev det till att spela lite Super Mario med Frida och Anton. Tog en skön dusch för ett tag sedan och nu funderar jag på en powernap! Skulle ju inte sitta helt fel de inte.

Puss på vackra Daniel Adams-Ray!


Kommentarer
Postat av: ida

han är fenomenal

2011-02-26 @ 16:18:49
URL: http://idddah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback