En tredjedel av den jag var går hem för en är krossad och en är din

Jag har inte haft någon ork att blogga på sistone. Har iallafall hunnit med tacomys med mina tjejer i fredags, myspromenad med Ludvig och melodifestivalmys med syster i lördags. Min söndag blev inte som planerad, skulle egentligen åkt till min moster på kalas men jag mådde så fruktansvärt dåligt så jag stannade hemma. Igår åkte jag till doktorn så han fick kolla i min hals och så hämtade jag ut penicillin mot halsfluss. Men imorse kände jag att jag behövde någonting annat än Ockelbo, så jag drog hem till mamma i Stockholm. Jag hoppas att hon och Göran är rätt medicin för mig.

Kommentarer
Postat av: Sus

Oh yes we are!

2011-02-09 @ 06:29:20
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback