Du är musiken i mig

Senaste
Låt du hörde: Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Film du såg: "Puss"
Mat du åt: Pizzzzaaaa
Kram: Mamma och Göran
Känslan: Äcklad
Resa: Stockholm -> Sandviken -> Ockelbo
Glädje: Godisskålarna jag inte kunde äta förra veckan
Dröm: Jag drömde om American pizza place-pizzor
Person du träffade: Min älskade syster
Personen du sov hos: A
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Erik Andersson
Gången du åt 7-eleven korv: Tror inte jag ätit någon sådan korv faktiskt. Konstigt!!!!!!!
Gången du var utomhus: För någon timme sen. Första gången sen i tisdags.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett X antal år sedan
Saken du köpte: En ramlösa

Allmänt:
Ska bli skoj: Att börja skolan och börja med träningen igen
Ska inte bli skoj att: Ta igen det jag missat i skolan
Sparar till: Utlandsresa
Pålägg som gäller: SMÖR, kanske en kalkonskiva om jag har tur
Önskar att jag var bättre på: Att få personer att stanna kvar hos mig
Dagens dryck: Pepsi, Coca Cola, Ramlösa
Vad saknar du: Någon att kramas med
Vad har du gjort idag: Åkt en jävla massa buss
Brukar du svära mycket: Svär aldrig
Hur tidigt stiger du upp: 6:30
På helgerna: Gör jag massa roligt, ibland tråkigt
Vad ska du göra ikväll: Det är snart natt så jag ska sova
Hur många timmar sover du per natt: Typ 6
Vem är snyggast i världen: Andreas Wijk, Alexander Skarsgård, Ove Sundberg
Vad är det för veckodag: Söndag
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta tygtights eller nå
Längd: 164 cm
Byter gärna garderob med: Kenza
Byxa eller kjol: Byxor tackar som frågar
Senast utlästa bok: Har inte läst någon bok på länge, så kommer inte ihåg
Mitt rum kan beskrivas som: Ostädat
Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, glad och utvilad
Jag tränar: 3 gånger i veckan. Vill meeeer!!
Jag ville bli när jag var liten: Sköta om delfiner och bli kock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback