Vad skulle världen ge mig om jag inte kunde se dig?

Jag kan inte beskriva hur roligt jag hade det igår på Göta Lejon! Jag var med bakom scen och kollade runt bland scenkläder, smink och peruker. Jag fick stå på scen (vilken känsla!!), träffa alla som är med i Romeo och Julia (Måns Zelmerlöw, Loa Falkman bl.a.), vara med och kolla på dans- och sånguppvärmning. Mamma hade köpt två biljetter så vi kollade även på musikalen, kunde inte haft ett bättre avslut på kvällen!

Tack Annika för att jag fick hänga med dig och ditt underbara gäng! :)



Ikväll blir det vin, grill, dans och skratt med världens bästa tjejer

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack själv, vad roligt att du tyckte det var kul! Visst är det ett härligt gäng?? Fy vad jag kommer sakna dem... Ha nu en underbar studenttid så ses vi säkert så småningom. :) Kram!

2011-04-15 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback