This time I blame you

Besökte brandtationen igår med barnen, de fick prova på att spruta med vattenslang, sitta i polisbilen och prova brandjacka. Tror ni de var lite hyper när de kom tillbaka till dagiset och berättade för de andra barnen? Haha så fruktansvärt söta. Köpte med mig sushi till lunch och efter det rullade tiden på snabbt. Fick åka hem med SJ-tåget eftersom vårat tåg blev inställt och ersättningsbussen var ungefär 40 minuter sen. Somnade gott igårkväll kan jag ju säga! Nu sitter jag i bilen påväg till stan med Vickis, börjar tidigt idag och det känns lite tungt eftersom jag inte sovit så bra på några nätter.

Ikväll ska jag gå ut och ha det mysigt med Elina, kanske blir till att gå ut och dansa röven av oss, we'll see..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback