Kommer in rullar hårt jag är kebab-kåt

Satt nyss och tittade på Big Brother och så hör jag ett jävla plask från akvariumet. Så jag kollade dit och fiskarna var helt galna och min blick fortsatte vandra ner mot golvet och där låg det en liten, vit stackars fisk som hade HOPPAT ut från akvariumet och landat där på golvet. Jag fick panik och ställde mig upp i soffan o skrek "OH MY GOD OH MY GOD" innan jag fattade att jag var tvungen att hjälpa den lille. Så jag hittade vår lilla fiskhåv och så petade jag till fisken så att den började hoppa och då fångade jag den med håven (hahaha) som jag sedan sänkte ner i vattnet och den lille gobiten kunde få simma bland sina kompisar igen.

Snacka om att jag fick hjärtat i halsen när denna händelse utspelade sig. Det låter som ett jävla skämt men det är det inte, tänkte knäppa kort så att ni skulle få se den ligga på golvet men det kändes lite brutalt. Hahaha!

(Annars hade det ju varit rätt gott med sushi ikväll... mamma?)

Kommentarer
Postat av: Sus

RÅA unge =)

2011-04-12 @ 19:56:12
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback