I really fucked it up this time, didn't I my dear?

Kul att det är så pass många som tittar in här fast jag varit sämst på att uppdatera under denna helg! Men i fredags så var vi några tjejer här hemma som grillade och drack gott, sen vällde det in massa trevliga människor och vi hade det trevligt all night long. Somnade så gott till Lejonkungen runt 5 på morgonen.

När vi vaknade så la vi oss ute i solen och där stannade vi i några timmar innan det blev dags för innebandyavslutning för mig och Linnea. Fick en trevlig kväll där på Berggården med massa mat, dryck och människor. Gjorde en impulsåkning in till stan utan pengar och hängde på Interpool, käkade på donken, gav pengar till tamburin-tanten (utan pengar?), efterfest, sedan sovdags - mys.

På söndagen blev de pizza med P, A och F innan hemfärd mot Ockelbo. Myste lite med Linnea och Elina och sen somnade jag så gott på soffan efter en fet kebabtallrik. Var nog helt slut efter denna oslagbara helg.

Ringde dagiset som jag ska ha praktik på imorse också och frågade om de var okej att jag började efter lovet och det var det, så nu har jag också lov! Hur skönt som helst. Smider redan planer för nästa helg, hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback