Du hade bråttom förstås


Jag råkade ta bort mitt vackra inlägg om att jag saknade de som håller mitt hjärta och att man får krypa upp i sin mammas knä även fast man är 18 år. Det gör lite ont i mig att det försvann faktiskt!

Första dagen på praktiken är helt klart godkänd! Fick sitta och kolla på när de sände p1:s morgonprogram, ganska intressant att se hur det fungerar från mixerbordet. Alla var jättetrevliga trots att klockan var 5 på morgonen. Imorgon börjar jag 10 och slutar 18, efter det så blir det träning med min handledare - nice nice nice.

Nu ska jag leta efter APU-plats för de 5 veckorna som jag inte fixat än och fortsätta att prata med en väldigt mysig person. Massvis med kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback