tredje världskriget

ja och om det inte var det så vet jag då inte alls vad det var. för jävlar vilket bråk det blev i skolan idag, skrattretande! tänk att det finns folk som tar ett ynka litet skolfoto på sånt allvar att de surar ihop och vägrar vara med på en spexbild. haha! jag var riktigt bråkig - förlåt mamma och mormor - men jag kunde verkligen inte hålla inom mig alla aggressioner mot mina kära klasskamrater. hahahahha kan.... inte.... andas.... så fruktansvärt roligt var det!

MOHAHAHAHAHHAHAHAH

.....

HAHHAAHAHA

.........

HAHAHAH

......

okej nu slutar jag. hejdå


Kommentarer
Postat av: Sus

Men Amanda..inte vara dum. Storsint du vet =)

2010-09-07 @ 19:22:10
URL: http://susolsson.blogger.com
Postat av: MORMOR

Amanda kom ihåg att du ska vara en snäll flicka, iallafall om det behövs. Jag känner igen dej bara som snäll

2010-09-07 @ 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback