Två steg från paradise

Skapligt skön skoldag! Började med att stoppa i öronpluttar i öronen och gick ner på stan och var döva, sen var inte Kerstin där så vi tog hennes lektion till att lyssna på musik och rita på tavlan. Sen for vi ner på stan och kika runt, och så avslutade vi med 2 timmars webbdesign.

Åkte till Ockelbo och umgicks med Mathilda, sen åkte jag hem för mitt huvud kändes inte riktigt riktigt så träning var ingen bra idé för mig idag. Ska ta igen det på torsdag och KANSKE att jag hinner med och gymma med Nilsen innan dess.

Skrev ett fint meddelande till alla elever på Barn- och Fritid idag:



För er med taskig syn eller som helt enkelt inte kan tyda min handstil så står det: "Kära BF-elever, alla lektioner idag måndagen den 25 oktober är idag inställda pga dåligt intresse. Var god åk hem. //BF3:orna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback