Jag ger dig mitt högra långfinger

Efter skolan blev det en fika med Herr. Ludvig, mycket trevligt. Tåget var försenat så fick göra en nödlösning och byta om på tågtoaletten, inte det lättaste men det gick. Stressade iväg till träningen och körde på. Ska även vara med på matchen på söndag mot Ludvika (?) och då blir det kamp.

Anna och Linnea gjorde mig sällskap på station i en timme, satt och snacka massa skit och hade det allmänt mysigt denna höstiga torsdagskväll. Imorgon blir det mys med alla brudar och det kan inte bli annat än lyckat!

 

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och mysa med Elvis ♥

Kommentarer
Postat av: Sus

Jag vill också dricika te med dig och mysa med Elvis =)

2010-10-08 @ 06:46:14
URL: http://susolsson.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback