Ge mig en kyss innan du går



Somnade halv två inatt för jag var tvungen att finslipa mitt tal, plus att en liten filur höll mig vaken. Var nästan så jag inte orkade ta mig till skolan, men det gick ändå rätt bra. Blev besök på länsmuseet, sen höll jag mitt tal vilket gick helt okej - 4.24 minuter pratade jag. Talet skulle vara runt 5 minuter så jag gjorde det hur bra som helst ;)

Sen blev det dags att prova på ett handikapp, så min grupp skulle vara blinda. När jag klev på bussen som blind så sa chauffören åt oss "Sluta larva er tjejer, det här blir övertid för mig!!" Är det ett bra sätt att bemöta blinda på? Jag kunde ju förfan inte se någonting så du får väl ha överseende med att det tar lite extra tid att kliva på bussen när man måste känna efter vart man är. Idiot.

Har spränghuvudvärk så kanske ska sova en liten stund innan det är dags för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback