En tredjedel av den jag var går hem, en är krossad och en är din



Sommaren var galet kort, men jag hann på något sätt göra sjukt mycket roliga saker. Nämnvärda är Lingbolyran, Västkusten, Grekland, Göteborg och Lysekil (bilden) med Elina och flytt. Nästa sommar har jag tagit studenten, vem vet då vad jag gör?
Sitter jag i Ockelbo och låter tiden föra mig mot en ny början, eller tar jag tag i situationen som arbetslös direkt och söker massa jobb? Ligger jag på soffan med en chipspåse och glor på Desperate Housewifes? Eller reser jag utomlands och upptäcker nya kulturer och platser?
Framtiden är skrämmande för mig, men jag kan inte säga att jag inte längtar. För jag är nå så grymt nyfiken på vart i världen jag hamnar. Jag ska fånga vartenda ögonblick och lägga det i hjärtat, vartenda ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback