Den fulaste flickan i världen

Jag sitter här nu med handduk i håret, nyduschad och ofräsch. Känner mig ofräsch för att jag börjar bli sjuk, så jag vet inte om det är så bra att jag tränar imorgon? Apa, tar med mig grejer så får jag se hur jag mår. Skulle egentligen hålla tal imorgon men det kommer inte kunna gå vägen för mitt är kasst och jag tänker inte prata om något som inte känns bra. Punkt jävla slut om de saken.

Ååh vilket jobbigt inlägg det här blev. Skulle iallafall berätta att jag pratade på infokvällen på Polhem idag, och det gick hur bra som helst, tror vi gjorde ett riktigt bra jobb. Nu ska jag sova som en stock, sen till Gevalia och dricka lite rivigt kaffe.


Fin spindel som jag fotograferade för någon månad sen. Lite småfräck som en spindel ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback