I'm not ready to make it nice

Okej... Här kommer lite positiva och negativa saker:

♥ Mina vänner

☠ Snön måste hamna på det negativa, iallafall just nu när det är så jävla halt
☠ Dumma pojkar som gör flickor ledsna
☠ Att mamma bor i Stockholm, vill till henne NU
☠ Studenten är för långt borta
☠ När man får dressing i hela ansiktet vid ätning av hamburgare
☠ Min tå gör ont
☠ Jag har dåligt självförtroende
☠ Känner mig fetare än någonsin
☠ Dåliga dagar tycker jag inte heller om
☠ Sjukdomar

Hemskt att det negativa överväger...

Kommentarer
Postat av: Sus

I morgon kommer du <3! Du är världens finaste unge. Glöm inte det. Vi tar en långprommis med Elvis i helgen och pratar om det jobbiga. Sedan fokuserar vi på det braiga.



Ok?

2010-11-11 @ 17:49:31
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback