If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Blev nominerad av en liten filur vid namn Ida då jag ska skriva 7 saker som jag tror att ni läsare inte vet om mig. Så here we go ;)

1. Jag är sockerberoende - Ah jag har kommit fram till det nu, att jag är beroende av socker. Jag ska dock försöka komma ur det och äta typ frukt eller dricka vatten istället!

2. Jag har dåligt självförtroende - Men det stärks varje dag, mycket tack vare den linjen jag går! (Barn- och Fritid)

3. Jag älskar chips - Finns inget godare ♥

4. Jag har de finaste vännerna man kan ha - Dock ingen nyhet, men det MÅSTE ju stå med på listan.

5. Jag kan inte spara pengar - De tar slut lika fort som de kommer in på kortet. Dags att skaffa mig ett extrajobb? Tur att jag ska öppna ett sparkonto nu och lägga undan pengar varje månad.

6. Jag är född 1993 - Och går sista året på gymnasiet. Alltså går jag med dem som är 1 år äldre eller mer.

7. Jag älskar barn - De är nog det bästa som finns, de ger så sjukt mycket värme, glädje och kärlek så det finns inte. Helt galet vad underbara dom små fröna är!

---

Ska utmana 7 personer egentligen, men jag säger att de som vill får känna sig utmanad ;) Nu var inte det här de 7 roligaste grejerna kanske, men what the hell? Det kommer nog upp saker ni inte vet om mig ändå ska ni se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback