I varje liten stuga finns ett hem

Jag överlevde nationella provet! Jag hoppas att det gick bra, men var jätteosäker på hur man skulle skilja på artikel, debattinlägg, kapitel, essä osv osv osv. Well, gick och käkade lite lunch med Linnéa sen drog jag mig mot tåget, missade Erik där på station också - hoppas han klara sig ändå ;) haha! Fick iallafall skjuts hem av farmor och nu ska jag bara ta det lugnt och krypa ner i sängen.
Det känns som om mina ord har tagit slut efter uppsatsskrivningen, så lika bra jag slutar skriva massa strunt.

Skänker en tanke åt Elina, hoppas det går bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Mormor

Självklart gumman gick det bra.

Kramis på dej

2010-11-17 @ 19:06:59
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

så wierd! hur kan man missa mej bara sådär :( :( speciellt när du anade att jag var på station också... ;D

2010-11-17 @ 22:11:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback