I really fucked it up this time

Igår blev det bio som sagt med Elina, The social network, helt okej film om man gillar att vara smart och koncentrera sig asmycket för att förstå filmen. Linnea fatta ingenting, inte förvånad precis ♥ Sen åkte jag och Elina upp till min moster och möttes av en överenergisk Alva som gjorde kullerbyttor och var hur söt som helst. Somnade gott på soffan sen och idag åkte vi ner och luncha på Donken med Nicole.
Kikade runt lite på stan och begränsade mig till att endast köpa en foundation och ett nytt nagellack. Åkte hem till moster igen och inväntade mamma. Hämtade Alva på dagis sen blev det middag på Helt enkelt - och jag kan tala om att jag fortfarande är mätt sen det besöket.

Sitter i lägenheten i Ockelbo nu, känns helt okej. Är dock inte alls nöjd med mitt rum men det får väl gå ändå. Vänjer mig väl tillslut. Imorgon kommer mamma, Alva, mormor och kanske Isabelle hit och hälsar på, sen blir det träning och efter det kommer mina brudar hit och myser.

HOPPAS NI LÄSTE HELA INLÄGGET FÖR JAG HAR KÄMPAT SOM KATTEN KÄMPAR FÖR RÅTTAN, ELLER SOM ELINA KÄMPAR FÖR CHIPSEN, ELLER SOM JUSTIN BIEBER FÖR ATT HAMNA I MÅLBROTTET, FÖR ATT NI SKA FÅ EN UPPDATERING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback