Friends, lovers or nothing

Idag har det varit en superduperbra dag (förutom att jag sov över imorse men det är sånt som händer). Började med att svara på massa frågor om nånting jag inte minns just i skrivande stund, sen redovisade jag om Bollnäs och så var det dags för talet. Jag var nästan sist av alla i klassen, men konstigt nog var jag inte så nervös när jag väl pratade.

Åkte ner på stan efter skolan, mötte upp Elina och hennes söta mami. Gick runt och "shoppade" lite, flörtade med någon random kille inne på Cubus (hahahahah orkar inte Elina) sen köpte min kära vän en björnfitta och skrek över hela H&M: "JAG SKÖT EN VARG I PUPPAN OCH SEN SATTE JA HAN PÅ HUVVE!" - tror ni att jag dog då en skvätt? JA.
Sen, då plötsligt hände det, jag mötte Rolf Lassgårds blick och det var magiskt, han är så fucking jävla awesome. Lyfte från jorden ett tag och när jag landade tog vi en fika på George.

I Ockelbo blev det dags för projektarbete, pingisturnering med tre gossar och en Felicia, det gick absolut inte bra. Vann 1 match av typ 8.... Pingis är nog inte mitt kall.

Hoppas ni läste allt för jag skrev det till er så ni ska ha något att göra i ca 2-3 minuter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback