Dag 09 - Min tro

Jag tror inte på Gud, jesus eller bibeln. Men jag tror på så himla mycket annat.
Jag tror på att allt händer av en anledning, att det finns en förklaring till varför jag skriver det här inlägget just nu, varför just du gick in på min blogg precis nu och varför vi funderar över såna här saker.
Jag tror på att ärlighet varar längst och att det är det som räknas.
Jag tror på spöken, andar och andra övernaturliga fenomen, den som inte tror på det måste vara helt tom. Det finns så himla mycket bevis på att sånt faktiskt existerar, ni blundar bara för det.

Sen tror jag på äkta vänskap, att det verkligen finns vänner som skulle kunna göra allt för en, oavsett vad. Vänner som ställer upp i vått och torrt, som gråter och skrattar med dig, som stöttar dig igenom det tunga och mörka.

Jag tror på det här, vad är eran tro?

Kommentarer
Postat av: Sus

Jag tror på dig.

2010-11-29 @ 20:46:15
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: jennifer

jag tror också allt händer av en anledning :)

2010-11-29 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback