Dag 03 - Mina föräldrar



Mannen till vänster är min pappa, Tommy heter han och är 40 år ung. Han har inte alltid haft det så lätt, men jag försöker verkligen göra mitt bästa för att göra honom glad. Jag orkar inte alltid vara glad och trevlig mot honom, men man kan inte alltid vara det mot varandra.
Vi känner inte varandra så bra, jag och min pappa. Men jag vet att han skulle göra allt för mig och det räcker gott och väl.

Kvinnan i mitten är min mamma, Susanne heter hon och är 39 år ung. Vi har inte alltid varit överrens om vissa saker, men hon har uppfostrat mig väl och jag är glad att just hon är min mamma. För lite mer än ett år sedan flyttade hon till Stockholm, men jag tror att vi har kommit varandra närmare på grund av det. Hon är världens bästa.

Mannen till höger, på samma bild som mamma, är min låtsaspappa Göran. Han är Stockholmare och några år yngre än min mamma. Anledningen till att jag tar med honom här är för att han har varit som en pappa för mig. Vi har bråkat, skrattat och allt som föräldrar gör med sina barn. Göran har alltid tagit hand om mig och min syster, spelat tv-spel med oss, åkt skridskor osv osv. Är grymt glad att jag har fått lära känna honom. 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Amanda du är bara helt otrolig. Har jag sagt att du är den underbaraste 17- åring som finns. Dina föräldrar och Göran lär inte ha ett öga torrt efter ditt inlägg. Kram du härliga barnbarn, vi syns på fredag

2010-11-23 @ 11:40:41
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet amandis!

2010-11-23 @ 14:08:45
URL: http://linneanorman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så fick du din mamma att gråta på jobbet :'0)

2010-11-23 @ 14:47:33
Postat av: Stina

Som om jag inte redan var tillräckligt snorig

2010-11-24 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback