Close your eyes, sometimes it helps

Nu har vi kommit hem från en totalt misslyckad kväll, finns ju folk som inte vet hur man ska bete sig. Det roligaste på kvällen var alla trevliga människor utanför Interpool och Konsum.
Till exempel en bil som stannade, så sa han i passagerarsätet "Kan jag inte få en puss, du är sjukt söt!" Så sa jag nej men att vi kunde hälsa på varandra, så frågade han efter en till puss, så tog jag upp hans hand för att pussa den, men så gjorde jag en luring och pussa på min egen hand istället. HAHA IN YOUR FACE UPPSALA!

Nu ska jag lägga mig bredvid Elina här i sängen och sova, imorgon ska vi leva. SOM vi ska leva.

Kommentarer
Postat av: ErikFlaeder

oooohhuf, luringen där! :D

2010-11-06 @ 12:14:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback