sista april

kvällens bravader började hemma hos malin, jag stod för grillningen - och banne mig vad det blev gott! och det roligaste var när linas flintastek lyftes upp på grillen. haha största köttbiten. sen käkade vi och hade massa trevligt, spelade spel, dansade och hade det jättemysigt. drog till mobygården där det sög. på riktigt alltså, var så jävla tråkigt där! tog en taxi hem med trevligt sällskap, somnade med snarkande pojkar och söta tjejer.

vaknade på lördagen och var hur pigg som helst 06.33, tvingade mig själv att somna om. drog till atalanta, sen åkte jag, nisse och robin till gävle med tåget, satt kvar på tåget när vi var framme i gävle, och åkte till lingbo. var tvungen att slänga ur linnéas plånbok i ockelbo som hon hade glömt i min väska. haha!

väl hemma slappade jag hela dagen och somnade jättetidigt. vi får se vad jag gör med denna dag. vill inte bara sitta inne, men det blåser så kallt ute! jobbigt läge för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback