nära döden upplevelse...?

här sitter jag och pappa och tar det lugnt i soffan, kollar på tv och har det bra. frida är i duschen, och plötsligt börjar det dunka där inne. låter som om hon håller på river hela stället. jag frågar vad hon håller på med och då skriker hon att jag ska komma och öppna dörren. så jag låser upp dörren utifrån och där står hon och är skiträdd. hon säger "d-d-det ä-är en sp-p-pindel!!!" så frågade jag vart den satt, och då satt den precis på dörrkanten, (de där dunkarna var ljudet efter att hon kastat toarullar på spindeln, hahah) jag flög bakåt och ropade på pappa. han kom och skulle ta bort den GIGANTISKA spindeln. han trodde han hade fångat den, men så fick frida syn på den och skrek till som en stucken gris, hahaha skrattade så jag höll på dö! nu har vi iallafall spolat ner den i toaletten, och frida kommer aldrig mer våga gå in på den toaletten :)


Kommentarer
Postat av: Sus

Men stackar´n...=)

2010-05-04 @ 06:37:18
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback